Tuesday, November 22, 2011

Back from the Dead

Sedar tak sedar. (aku sedar sebenarnya)
Dah 6 bulan aku tak update blog ni. (ya, aku masih sedar)
Balik-balik dah bersawang blog aku ni. (dah nama pun laman sesawang, bodo)
Dan dah bertambah followers aku, walaupun tak kenal. (bajet hot la tu.. tak pun)

Eh, kau ni siapa ha bercakap dalam bracket? Menyampuk lak aku tengah cakap.
(aku blog kau ni la.. kau main blah je 6 bulan tinggalkan aku. nafkah batin pun kau lupa kan? sial!!)

Oh, kau marah-marah aku ye. Jangan sampai aku tekan butang Sign Out tu dan datang balik lagi 6 bulan.
(no no no! please jangan! ampun, tuan. ampun...)

Ampun, tuan. Please, jangan tinggalkan aku lagi...


Mengada-ngada gak blog aku ni. Merajuk macam datang bulan lak. Baru 6 bulan aku tak update. Bukannya aku delete pun blog ni.

Selamat datang kepada followers baru, dan yang masih setia. Sihat semua? Maaf kerana mengabaikan Orkestra Hidup ni. Kehidupan aku sibuk sepanjang 6 bulan tu. Ni pun aku curi-curi masa sket. Harap-harap lepas ni aku rajin sket la update blog ni. Dah masuk alam bekerja tetap nanti, lagi takde masa kan.

Pertama sekali, tahniah diucapkan kepada skuad muda Harimau Malaya kerana merangkul emas dalam bola sepak Sukan SEA semalam. Match yang sengit, tapi kita menang juga akhirnya. Harap-harap tiada permusuhan berterusan antara kita dan Indonesia. Adat sukan ada kalah dan menang kan.

Auumm!! Auumm!!


So, aku boleh post pendek je kali ni. Lain kali aku bantai post merapu panjang-panjang.

Sebelum aku undur diri, ada satu perkara aku nak korang buat dulu.

Sila tengok gadis comel di bawah ini.






Haa, korang nampak kan tarikh lahir dia tu? Hari ni kan?
Jadi, kepada yang friends dengan beliau, jangan lupa wish birthday. Kepada yang bukan friends, kalau rasa macam malu nak add friends dengan dia semata-mata nak wish, (atau malu nak add sebab boyfriend dia pun hensem), bagi ucapan kat sini pun boleh. Dia pasti menghargai ucapan korang.


Tunggu apa lagi? CEPAT LA WISH!!

Adios. See ya all next time.

1 comment: