Wednesday, February 9, 2011

Manusia Memang Senang Dipengaruhi

Sebagai manusia, kita memang akan terasa cemburu dengan kelebihan yang orang lain ada.

Apa yang kurang pada kita, kita cuba lebihkan.

Apa yang orang lain ada, kita cuba dapatkan juga.

Apa yang lebih menampilkan pada orang lain, kita pun ingin lebih menampilkan diri.

Memang begitulah manusia. Senang dipengaruhi orang lain.

...
..
..
...
..

Contoh terbaiknya aku ni la. Baru je lepas buat Twitter.

Bukan sebab apa. Trend kan. Orang lain buat, kita pun sibuk nak buat.

Friendster ada, tapi kenapa takde orang nak promote? Haih. 
(Aku nak gelakkan orang yang masih guna Friendster. Gila kesian korang.)


Biarlah. Aku peduli apa. Yang penting korang dah baca ni, follow lah aku ya. Jom Twitter ramai-ramai!

Ikon dia lagi comel dari Facebook.


Ini link profile aku. Klik di sini. Di Sini. DI SINI!!!

3 comments: